Пређи на главни садржај

аи

аи


2. А земља беше без обличја и пуста, и беше тама над безданом; и дух Божји дизаше се над водом. 

11. Опет рече Бог: Нека пусти земља из себе траву, биље, што носи семе, и дрво родно, које рађа род по својим врстама, у коме ће бити семе његово на земљи. И би тако. 

12. И пусти земља из себе траву, биље, што носи семе по својим врстама, и дрво, које рађа род, у коме је семе његово по његовим врстама. И виде Бог да је добро.

14. Потом рече Бог: Нека буду видела на своду небеском, да деле дан и ноћ, да буду знаци временима и данима и годинама;

ки ри ми си пи ри ми су ри си ја кја ра ма па та је ра ми ла пје су ка ра ми ла па ра ја ји му ра па ла ша три ја кја ра ма са па да ра ма фа ла пи ри ма је ру 


Коментари

Популарни постови са овог блога

ад

ад 2. А земља беше без обличја и пуста, и беше тама н ад безданом; и дух Божји дизаше се над водом.  7. И створи Бог свод, и растави воду под сводом од воде над сводом; и би тако.  20. Потом рече Бог: Нека врве по води живе душе, и птице нека лете изнад земље под свод небески.  28. И благослови их Бог, и рече им Бог: Рађајте се и множите се, и напуните земљу, и владајте њом, и будите господари од риба морских и од птица небеских и од свих звери што се миче по земљи.  31. Тада погледа Бог све што је створио, и гле, добро беше веома. И би вече и би јутро, дан шести.